036557418
התקשרו אלינו 2021*

מקרים מחייבים להשכרת רכב

השכרת רכב יכולה להיות פתרון נהדר עבור מקרים רבים, החל מתקלה ברכב ועד לנסיעות עסקיות. באילו מקרים השכרת הרכב תהיה אידאלית עבורכם?

טיולים ברחבי הארץ

יציאה לטיול ברחבי הארץ טומנת בחובה תכנונים רבים, החל מבחירת מסלולי הליכה ועד למקומות לינה. בין אם מדובר בטיול שטח ובין אם לא, השכרת רכב עשויה להיות פונקציונלית במיוחד עבור מקרים מסוג זה. השכרת רכב לטיולים הנה פתרון מעולה לחיסכון בקילומטראז’, וזאת בכדי שלא להמעיט מערכו של הרכב הפרטי שלכם. כמו כן, אם אתם מתכננים טיול שטח ואין ברשותכם רכב שטח ייעודי, תוכלו לשכור רכב 4*4 וליהנות מנסיעת שטח ייחודית כמו גם לטייל באזורים בהם תמיד רציתם לבקר. מוטב לשכור רכב העונה על הצרכים שלכם למהלך הטיול, לרבות גודלו של תא המטען, מספר מקומות מותאם, נוחות בכיסאות הרכב וכמובן, עד כמה הרכב מרווח עבור נסיעה ארוכה. יתרה מזאת, שכרו רכב חסכוני בדלק על מנת לחסוך בהוצאות במהלך הטיול.

חתונה

החתונה היא האירוע אליו בני הזוג מתכוננים במשך זמן רב. ביום החתונה עצמו ישנם שלל ארגונים, צילומים ונסיעות ממקום למקום לכן הנטייה הרווחת בקרב זוגות שעתידים להינשא היא לשכור רכב יוקרתי שילווה אותם ביום זה עד להגעתם לאירוע. אמנם ישנם זוגות שיעדיפו לנסוע ברכבם הפרטי לאולם האירועים, אך מאחר ומדובר ביום מרגש הכולל הכנות רבות, הנסיעה ברכב מפואר ביום האירוע, מקנה לזוג תחושה יוקרתית ומלכותית. יתר על כן, הנסיעה ברכב שכור מהווה את אחת מבין שלל החוויות המתלוות ליום החתונה ואף הופכת אותו לבלתי נשכח עבור בני הזוג. רצוי לבחור בדגם אהוב או סוג רכב בו תמיד חלמתם לנסוע בכדי ליהנות מנסיעה חגיגית ומרגשת. מזל טוב!

נסיעות עסקיות

בחברות ועסקים שונים, מנהלים ועובדים לוקחים חלק בפגישות עבודה וכנסים, שלעיתים מתקיימים בערים המרוחקות מאזור העבודה הקבוע שלהם. אם לעובדים הללו אין רכבים פרטיים או שהחברה אינה מחזיקה ברכבי ליסינג, הפתרון האולטימטיבי יהיה השכרת רכב עבור הנסיעות העסקיות הללו. יתרה מזאת, כשמדובר בפגישת עבודה חשובה, מנהלי החברות לעיתים ירצו להותיר רושם ראשוני חיובי על הצד השני, לכן יעדיפו להגיע לפגישה ברכב יוקרתי המשדר הצלחה ויציבות כלכלית.

תקלה פתאומית ברכב הפרטי

החיים מזמנים לנו מקרים בלתי צפויים כשאחד מהם הוא תקלה פתאומית ברכב. תקלה זו עשויה להשבית את הרכב לכמה שעות או במקרה הגרוע יותר – לכמה ימים ושבועות. בכדי לא להישאר נטולי רכב וללא יכולת ניוד ממקום למקום, השכרת רכב נראית כמו פתרון אידאלי למצב, המאפשרת לבעלי הרכב להמשיך בשגרת חייהם היומיומית מבלי להרגיש את היעדרו של הרכב הפרטי.

נשף סיום התיכון

מסיבות הסיום בעשור האחרון תפסו תאוצה, כך שהפכו דומות יותר ויותר לנשפי הסיום הנערכים בחו”ל. בעבר, מסיבות הסיום היו אינטימיות וצנועות בעוד שכיום התיכוניסטים מארגנים נשפים יוקרתיים. בנות הנוער לובשות שמלות מרשימות, בני הנוער מתהדרים בחליפות ונשף הסיום המפואר הופך מרהיב ונפלא לא פחות מאירועים יוקרתיים אחרים. לכן אין זה מפליא שבני נוער רבים יעדיפו להגיע לאירוע הנוצץ באמצעות רכב שכור מלכותי וחגיגי.

 

לפני שאתם ממהרים לשכור רכב עבור אחד מהמקרים שצוינו לעיל, כדאי להבין מהם הצרכים שלכם, לרבות תקופת ההשכרה הרצויה, סוג הרכב האולטימטיבי וגבולות התקציב שלכם. מעבר לזה, רצוי לקרוא את הסכם ההשכרה באופן יסודי ולדעת על מה אתם חותמים ומהם השירותים הניתנים לכם במסגרת תהליך ההשכרה. לבסוף, בדקו את הרכב היטב וודאו שלא קיימות תקלות או פגמים חיצוניים\פנימיים ברכב (במידה וקיים פגם מסוים, כמו שריטה, עדכנו את נציג הסוכנות וצלמו את האזור). רק לאחר שווידאתם את כל הפרטים הללו, חתמו על ההסכם והשתמשו ברכב עבור המטרה לשמה שכרתם אותו.