036557418
התקשרו אלינו 2021*

השכרת רכב לטיול בנתניה

נתניה, השוכנת במישור החוף, מהווה מוקד משיכה לתיירים מחו”ל ואף לתיירים מהארץ. למרות שלעיתים נדמה כי קיימות בישראל ערים אטרקטיביות לטיול, נתניה מסתמנת כאחד היעדים הייחודיים לטיולים בארץ.

משפחות, לרבות זוגות, בוחרים לשכור רכב לטיול בנתניה, זאת בכדי להתנייד בעיר בקלות, ולהגיע ליעדים מרכזיים ומקומות בילוי. חופי הים התיכון המצויים בנתניה, הובילו להקמת מלונות ומכוני ספא רבים באזור, לכן אין זה מפליא שזוגות, משפחות וקבוצות, מעדיפים להגיע לנתניה בכדי לנפוש, ליהנות ולנצל את חופשתם באופן המיטבי.

מסלולי טיול בנתניה

המסלול הנפוץ בקרב מטיילים ונופשים בעיר, כולל כמובן את בתי המלון ומכוני הספא, אבל יחד עם זה, הנטייה הרווחת היא לבקר במוזיאונים ההיסטוריים שממוקמים בעיר, כמו “מוזיאון העיר נתניה – המרכז לתולדות העיר”, המכיל מגוון תערוכות ייחודיות הממוקם ברחוב מקדונלד. כמו כן, “מוזיאון בית הבאר” המהווה אף הוא יעד תיירותי, זאת הודות לבאר המים שבמקום, הקיימת משנת 1927. המוזיאון שוכן ברחוב סוקולוב. מעבר לזה, בנתניה קיימים אתרים ארכאולוגיים ייחודיים, כדוגמת “ברכת חנון” או “אום חאלד”, ואף שמורות טבע כמו שמורת האירוסים ובריכת דורה.

בכדי להתנייד בקלות מבלי להיעזר בתחבורה ציבורית, מוטב לשכור רכב שיסייע לכם לטייל בעיר בנוחות ולהגיע לכל היעדים התיירותיים, לרבות “המוזיאון למורשת יהודי תימן” או “הגלריה על הצוק ע”ש בן זמרא”. עוד כדאי לבקר באטרקציות סמוכות לעיר, שכן אליהן רצוי להגיע באמצעות רכב כמו בית ראשונים, מוזיאון עתיקות קיסריה, חוות הקקטוס במכמורת, קיר טיפוס העוגן, חוות התוכים ועוד.

תנאים להשכרת רכב

השכרת רכב בנתניה, טומנת בחובה מספר תנאים. ראשית, במידה ותרצו לשכור רכב ליום אחד, יום ההשכרה יהיה 24 שעות. יש להציג תעודה מזהה כמו גם כרטיס אשראי על שם השוכר (וודאו שמסגרת כרטיס האשראי תואמת לסכום העסקה). הנהג יהיה מעל גיל 24 ויחזיק רישיון נהיגה בתוקף, התואם לסוג הרכב הרצוי. כמו כן, עליו להיות בעל ניסיון נהיגה של שנתיים לפחות.

בטרם השכרת הרכב חשוב שתבדקו היטב את הרכב שקיבלתם, על מנת לוודא שלא מצויות בו תקלות הנראות לעין. אם מצאתם תקלה, עדכנו את נציג החברה וצלמו את האזור התקול. כמו כן, קראו לעומק את הסכם השכרת הרכב, דעו על מה אתם חותמים ומהם התנאים המוגדרים בהסכם.

יתרה מזאת, חשוב שתבחרו בסוג הרכב הרלוונטי ביותר עבורכם, כלומר רכב בעל תא מטען בגודל הרצוי ומקומות ישיבה בהתאם למספר המטיילים. אם אתם מעוניינים להוסיף כיסא לתינוק או גגון – התחשבו בכך במהלך בחירת הרכב השכור.

במעמד החזרת הרכב, וודאו שאתם מחזירים אותו במועד שנקבע, ללא עיכובים, זאת משום שעיכובים עשויים לגרור תשלום נוסף. כמו כן, יש להחזיר את הרכב עם מיכל דלק מלא.

השכרת רכב לטיול בנתניה עשויה להיות מועילה במיוחד. הרכב יאפשר לכם להתנייד בקלות ולבקר בכל היעדים והאתרים שמעניינים אתכם תוך חיסכון בזמן, גמישות במסלול הטיול ויעילות. בררו טרם ההשכרה, מהם התנאים עבור פרק הזמן בו אתם זקוקים לרכב, תכננו מסלול בהתאם לצרכיכם וצאו לדרך. נסיעה טובה!